Podvozek vyrábíme z ocelových profilů délky 6m
Materiál nařežeme na požadovaný rozměr, dbáme na přesnost délek i úhlů
Do profilů uděláme otvory pro odtékání vody. My máme k tomuto účelu speciální nůžky. Otvory můžeme ale udělat i pomocí úhlové brusky.
Složitější tvary, které by nešli vyřezat na pile vyřežeme úhlovou bruskou
Vyvrtáme otvory pro navaření náboje oje a také otvory pro závitové tyče kotvících trnů dřevěné konstrukce
Nasuneme náboje do jaklu a dbáme na jejich vyrovnání do osy
Celou kruhovou díru vyvaříme silným proudem, další svary neděláme
Hlavní nosníky usadíme na své místo a zbodujeme je s předním a zadním lemem. Důkladně vyrovnáme úhlopříčky. Podvozek stavíme v této fázi vzhůru nohama.
Dovnitř rámu nainstalujeme příčky, které drží plech zakrývající izolaci
Sesadíme obvodové lemy a také je vyplníme příčkami
Nasadíme nápravy a vyzkoušíme, zda nám sedí kola.
Do zadní části nainstalujeme rohovou desku, která zároveň slouží ke kotvení při přepravě na kamionu
Sesadíme a svaříme oj
Oj přivaříme k podvozku
Podvozek svaříme z jedné strany
Otočíme ho pomocí jeřábu nebo manipulátoru
Svary provedeme i z druhé strany
Vlivem sváření nám může dojít k prohnutí podvozku a tak jej autogenem vyrovnáme
Podvozek omyjeme benzínem a nebo ředidlem a natřeme či nastříkáme barvou.
Namontujeme kola a dobře je dotáhneme rázovým utahovákem
Pozinkovaný plech nastříháme a naohýbáme na požadovaný rozměr
Podvozek zaklopíme pozinkovaným plechem a zajistíme vrutem do plechu